Te, Kisvirágom! Teljesen bebolondítottál ezekkel a receptekkel.:) Kénytelen vagyok kimondani, hogy ezek tetszenek.:)))
Biztosan finomak is, és látványnak is szépek.
Milyen hasznos lenne egy szakácskönyv, ami lépésről-lépésre kézenfogva, szemléltetve vezeti végig az antitalentumot a sütés-főzés minden fázisán a kész ételig!
Aki nem ösztönből főz, annak fogalma sincsen, hogyan kellene kinéznie a fogásoknak menet közben, és ezért el is bizonytalanodik, meg korrigálni sem tud időben.
Nem ismerem a szakácskönyv piacot, -van már ilyen? Még, ha van is, a saját fogásaidból is készíthetnél egyet.

2010. július 26., hétfő

Mézes-mustáros csirkecombok

Wanda barátnőm irányítása alapján, és kicsit a saját fejem után.




A mézes-mustáros csirkéről legtöbbünknek a Maggi reklám ugrik be. Pedig lehet ezt másképp is!

Fiatal barátnőm, Wanda, aki eddigi észrevételeim alapján pompásan főz, el is látott minden információval a mézes-mustáros csirkeszárnnyal kapcsolatban. Én változtattam csirkecombra, valamint egy fűszert is variáltam.

Tehát akkor kettőnk kreációja következik:

Egy kis edénybe keverjünk össze jóféle keményebb, csípős mustárt, lehetőleg ne tubusos folyósat, és mézet. Ha van házi, akkor abból is azt válasszuk. Ebbe Wanda tesz csípős őrölt paprikát is, én viszont majoránnát tettem. A csirkecombokat tehát besóztam, megszórtam majoránnával, ráöntöttem a mézes-mustáros keveréket és beraktam a hűtőbe, pácolódni. Az a jó, ha legalább egy napot van pácban, de ha nincs ennyi időnk, akkor kevesebb is elég.



Közben nem értem el Wandát, így a neten uána néztem, hogy miként is kell kisütni a combokat.

Azt az érdekes dolgot találtam, hogy almát és hagymát süssünk mellé. Gondoltam, hogy ezt még megtoldom körtével, aztán meglátjuk, hogy mi sül ki belőle.



A combokat egy jól kizsírozott tepsibe tettem, és rápakoltam a hagymát, köréje pedig az alma és a körte cikkeket.

Alufóliát tettem a tepsibe és így ment a sütőbe.

Fólia alatt sütöttem fél órát, azután a fóliát leszedtem és anélkül is sütöttem még 10 percig, hogy szép pirosak legyenek a csirkecombok.



Ilyen pirosak lettek:



Ugye szép?

Mit szólsz Wanda, nagyjából ilyen kéne legyen?

És amit nem mondtam közben, hogy csirkemájat is sütöttem vele, ezt is a mézes-mustáros pácban persze.

Finom volt!

Köszönöm Wanda, a segítséget!
Nélküled ez a cikk nem jött volna létre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése