Te, Kisvirágom! Teljesen bebolondítottál ezekkel a receptekkel.:) Kénytelen vagyok kimondani, hogy ezek tetszenek.:)))
Biztosan finomak is, és látványnak is szépek.
Milyen hasznos lenne egy szakácskönyv, ami lépésről-lépésre kézenfogva, szemléltetve vezeti végig az antitalentumot a sütés-főzés minden fázisán a kész ételig!
Aki nem ösztönből főz, annak fogalma sincsen, hogyan kellene kinéznie a fogásoknak menet közben, és ezért el is bizonytalanodik, meg korrigálni sem tud időben.
Nem ismerem a szakácskönyv piacot, -van már ilyen? Még, ha van is, a saját fogásaidból is készíthetnél egyet.

2010. július 26., hétfő

Szalonnás nyúlsült

Boér Péternek ajánlva az új nyúlreceptem :)






#2 -Virág- 2009.12.29 - 12:36:11


"Nagyon álságos, ha valaki, egyébként húsevő sikítva megveti azt, aki amúgy kedves és nem túl szerencsés kis, vagy nagyobb jószágát megfosztja életétől, megöli azért, hogy abból étel lehessen."

Ha tudnád mit kaptam én az ilyenért anno... :)
Pedig de finom a nyúlhús, ha valaki olyan jól el tudja készíteni, mint én. ;cD

Tán merészeljem feltenni az új nyúlreceptemet?





#7 - Péter- 2009.12.29 - 15:45:05


Virág ,merészeld feltenni az új nyúlreceptedet.:D






Wokban sütjük most a nyúlhúst...

A wok alját kibéleljük szalonnával...

Mindkét felét megpirítjuk, közben persze egyszer megforgatjuk.



Erre helyezzük az előzőleg besózott húsdarabokat...



Majd a tetejére darabolt hagymát, fokhagymát, őrölt borsot, szárított kakukkfüvet és petrezselyemzöldet teszünk -amennyiben nincs friss zöld-fűszerünk...

Ezután a hús szintjéig felöntjük vízzel...



Míg a folyadék felforr, és utána még vagy 10 percig
fedő alatt pároljuk...

Majd a fedőt levéve zsírjára sütjük... Én mindig így készítem, mert akkor sesem lesz száraz, hanem szaftos.

+TIPP: Én a tyúkvágáskor megmaradt összegyűjtött sárga csibezsírt is beletettem, attól még finomabb íze lett...



Jó étvágyat! :))))

Köszönöm Péter a biztatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése